November 26, 2011

'nu lua metroul asta!'

si El face lucrurile perfecte la vremea si timpul lor. chiar si atunci cand am pierdut metroul i'am multumit. stiam ca l'am pierdut pentru ca El a hotarat sa se intample asa. si peste 10 minute, in timp ce urcam scarile am aflat de ce. toata seara vroiam sa vorbesc cu cineva de la biserica, dar acea persoana era implicata intr'o discutie si eu trebuia sa plec, asa ca am zis ca o sa vorbim altadata. apoi pe drum, in metrou (dupa ce a venit urmatorul :D) ma gandeam sa ii trimit mesaj. dar si atunci: 'hmm..parca e prea tarziu! nu ii dau acum. lasa ca o sa vorbim altadata.' asa ca mi'am continuat drumul, am coborat din metrou, am inceput sa urc scarile cand observ ca urcam amandoi in acelasi timp. a fost mana lui Tati care a facut ca sa se intample asta. si am si vorbit atunci ce trebuia sa vorbesc :D prea multe vorbeli. dar a fost minunat felul in care Tati a lucrat.

pe altadata,
eu

No comments:

Post a Comment