November 04, 2011

..dar El da izbanda celui neprihanit..

..dar El da izbanda celui neprihanit.. astea erau cuvintele care imi rasunau in minte in metrou, in timp ce ma intorceam de la tineret. eram afundata in gandurile si in poverile mele, in plangerile si zambetele mele frante cand deodata a rasarit acest gand precum rasar ghioceii prin ultimele petice de zapada. da. El mi'a dat izbanda si astazi. a fost cu mine si mi'a raspuns rugaciunilor. in mai putin de 5 minute mi'a raspuns la 2 din ele desi pareau mici si neinsemnate, precum pierderea unei jachete care era de negasit a unui copil drag mie care ca prin minune a aparut astazi la ora 3. da. e o minune. pare mult prea mic si usor ca sa fie o minune, dar asta a fost. si cate alte minuni s'au intamplat astazi si nu le'am bagat in seama.
de prea multe ori totul ni se pare ca ni se cuvine. faptul ca respiram, ca avem viata, ca vedem, ca putem merge,alerga, vedea si bucura de tot ceea ce e in jurul nostru dar nu!NU!NU!! e o minune. totul e o minune. tu esti o minune. eu sunt o minune. si cea mai mare minune e ca Isus a murit pentru mine si pentru tine. de ce? ca noi sa fim salvati si sa il urmam. si ce se intampla cu cei salvati si mantuiti? stiu ca stii raspunsul :) merg acolo unde si Tatal este. asa ca daca nu ne mai vedem aici pe pamant, increde'te in El. abia astept sa ne vedem in cer!
aa..si inca un lucru: nu uita minunile!

eu

No comments:

Post a Comment