July 08, 2009

vara asta m'am hotarat sa (july-oct..vara mea e mai lunga)


*merg in vama cu autostopul impreuna cu dya (da..m'ai convins)
*imi iau mashinutza prin octombrie (nu degeaba fac doojdeani :D)
*mananc sanatos (mwhahahaaaa...yummy)
*plec in vacanta aproape fiecare weekend (tinand cont ca nu o sa am vacanta) DONE

*plec in sgh vineri la 8.30 imediat dupa concertul pe care o sa il am si care incepe la 7 si tine 2ore jumate :D DONE
*nu cheltui mai mult de 100 ron pana in octombrie (excluzand trip-urile in care trebuie sa platesc drumul)
*incep cursurile de design vestimentar si de obiect (asta daca nu intru la facultatea de design interior)
*termin rochita din umbrella concept

*dorm cel putin 8 ore/zi
*citesc cel putin 10 carti

*conduc in afara bucurestiului (de cand astept clipa asta) DONE - petrosani - oct 17-18, 09
*pot sa ma descurc cat de cat in germana

2 comments:

  1. ma bucur ca e prima pe lista chestia care o vom face impreuna...me >:D< u

    ReplyDelete
  2. pregateste-te ca vin in weekend-ul sta la bucuresti..

    ReplyDelete