July 18, 2009

scrisoare catre masina miiiiia..


dear my car (aka fanny),

stiu ca treci prin o incercare nu prea usoara, fiind abandonata intr'un mod atat de crud. stiu ca nu ai fost abandonata cu rea intentie, ci pentru ca asa a trebuit sa se intample. ma gandesc la tine in fiecare zi si noapte si visez la momentul cand vom fi toti trei impreuna. imi esti asa draga si stiu ca totul va fi bine si ca ne vom vedea curand daca Tati vrea asta. Vreau sa stii ca nu te'am uitat chiar daca nu am dat nici un semn de viata intr'un timp asa de lung. imi esti tare draga si pentru tine as face tot ce este necesar pentru a te aduce inapoi si a te avea cu mine.
te rog, nu dispera. speranta moare ultima. vor veni zile muuuult mai colorate asa cum esti si vei fi tu, si asa cum vei face si tu zile colorate celorlalti prin simpla prezenta a ta.
eu sunt alaturi de tine, prin tot ceea ce treci acum. ma rog ca totul sa fie ok si sa ne vedem cu bine curand.
te astept cu inima deschisa si plina de bucurie si sa stii ca plang si eu impreuna cu tine.
don't loose your hope!
a ta pe veci,
.adda

1 comment:

  1. u make me cry. U're car will make me happy.
    hippie. Hippie little car. We are waiting for you to come.

    ReplyDelete