May 26, 2009

din istoria unei proaspat acceptate


.."And at the end I have one more thing to tell you that we are looking forward to see you in the middle of August in Denmark.." ... inca nu imi vine sa cred, si am trecut si de momentele in care eram super excited si super 'waa..can't believe it..daaa..tre sa si respir intre timp'..si ma gandeam la lucrurile pe care le voi lasa aici..camera mea, orasul meu, biserica mea, prietenii mei, locurile mele preferate, prieteniile mele, promisiunile si dorintele implinite sau pe cale sa se implineasca.. 2 ani distanta..2 ani in care visele si asteptarile o sa mi se schimbe..inca nu stiu cat de mult o sa plang cand voi ajunge acolo, pentru ca o sa imi fie dor de tot ce inseamna acasa si acasa inseamna romania, desi imi vine sa plang si acum :) dar..toate se intampla cu un scop si trebuie sa gasim rostul tutror lucrurilor. atat de aproape si totusi atat de departe..daca voi pleca..

p.s.: cine o sa iti mai faca clatite daca eu plec?

4 comments:

  1. tii minte despre dorul de duca?;;)
    Adda mea draga daca Tati te vrea acolo fii sigura ca El va pune langa tine toate cele ce stie El ca ai tu nevoie. Iti inteleg teama insa as vrea sa te incurajez asa crestineste(;;)) cu gandul ca We walk by faith and not by sight!

    REjoice! Camera ta te va astepta intotdeauna!!
    Si prieteniile sper eu vor ramane!>:d<

    Tati merge cu tine si merge inaintea ta!!

    ReplyDelete
  2. nu cred ca exista cineva care sa poata sa faca clatite asa bune cum faci tu dar sfarsitul nu-i aici:d
    vin eu la tine!
    nu scapi tu asa usor!!
    si cand ajung in aeroport ma intampini cu clatite mneami-bune facute de tine!;));;):d

    Sisu o sa imi fie dor de tine! Ce crezi ca e asa usor? ha?

    Dar daca Tati are ceva planificat pentru tine eu sunt gata sa accept cu bucurie planul Lui pentru viata ta.
    Am sa iti pove mai multe cand ne vedem;;)

    DiaHdjf!

    ReplyDelete
  3. august. vreau si eu sa gust clatitele tale :))
    stii avem ceva in comun vara asta, cam in aceeasi perioada ma mut si eu si am acelasi sentiment cu tine; doar ca eu voi avea familia langa mine si aaa da'ma mut definitiv!
    dar cum spune dia' Domnul le stie pe toate de ce si cum, si o sa randuiasca sa avem motive sa fim pine de zambet; asta iti doresc si tie. >:D<

    ReplyDelete
  4. felicitari.biscuitii sunt buni pe acolo :p

    ReplyDelete