July 05, 2012

fara cascadorii


Astazi am citit un pasaj din Luca 21, versetele de la 13 la 19: 'Aceste lucruri vi se vor intampla ca sa fiti marturie. Tineti bine minte sa nu va ganditi mai dinainte ce veti raspunde; caci va voi da o gura si o intelepciune careia nu-i vor putea raspunde, nici sta impotriva toti potrivnicii vostri. Veti fi dati în mainile lor pana si de parintii, fratii, rudele şi prietenii vostri; si vor omori pe multi dintre voi. Veti fi urati de toti din pricina Numelui Meu. Dar niciun par din cap nu vi se va pierde. Prin rabdarea voastra, va veti castiga sufletele voastre.' Si apoi mi'a venit in minte versetul din Proverbe 18.21 'Moartea si viata sunt in puterea limbii' si la cat de adevarat este. De multe ori ma gandesc de multe ori inainte de a merge sau a face un lucru nou cu care nu sunt familiarizata, mai ales daca lucrul ala implica a deschide gura si a vorbi. Dar cum Tati face lucrurile minunate intr'un fel si mai minunat, astazi am invatat (din nou) ca nu trebuie sa imi mai fie frica de necunoscuturile de care mi se intampla des sa fug si ca El e in control inclusiv cu gura mea si nu vrea sa mai fiu un cascador care merge pe sarma atunci cand sunt in locuri noi si necunoscute! Stiu ca pot pentru ca El mi'a dat Puterea sa reusesc! Deci.. si tu poti :D


Live courageously and bless others!
love,
me

No comments:

Post a Comment