December 05, 2011

la multi ani, mamaia!


azi e ziua bunicii mele. am atatea amintiri cu ea, din frageda pruncie si pana in zilele noastre. de la ea am invatat sa cos primul nasture, sa cant 'O, Doamne mare cand privesc eu lumea', sa iubesc Biblia si sa implinesc ceea ce scrie acolo, sa ma rog, sa ma bucur chiar si atunci cand inima mea nu vrea asta, sa iau decizii intelepte si sa iubesc. imi amintesc de un moment cand eram mica si bunica mea era impreuna cu matusa mea si tocmai ma invatasera ce inseamna sa fi nascut din nou. eu, mica, am raspuns in felul meu copilaresc si dragalas, si ele m'au inregistrat. peste ani, cand am ascultat caseta si m'am auzit, nu imi venea sa cred ca vocea mea era acea voce dragalasa care radea in timp ce zicea "a fi nascut din nou inseamna sa il primesti pe Isus ca domn si mantuitor in viata ta!", apoi ma intrebau din nou si iarasi raspundeam cu acelasi glas plin de bucurie. te iubesc! si iti multumesc ca si tu m'ai iubit dinainte sa fiu eu, si m'ai invatat calea pe care trebuie sa o urmez. esti, ai fost si vei fi o binecuvantare pentru mine. nu am cuvinte sa iti multumesc pentru tot ceea ce ai facut pentru mine de'a lungul vremii. esti o minune! te iubesc!

No comments:

Post a Comment